Fakta 1 Dollar


Dari seluruh negara yang ada di permukaan dunia, hanya Amerika Syarikat yang lambang negaranya terdiri dari dua sisi dan semua sisinya sarat mengandungi simbol syaitan. Betul ke?
Dasar filosofi suatu negara terletak pada Lambang atau Simbol negaranya. Di mana pun di dunia ini, maknanya tersirat di sebalik lambang. Mari kita perhati...........
Bahagian depan wang itu bergambar Presiden AS pertama George Washington, bahagian belakang bergambar piramid yang terpotong. Gambar piramid ada di belakang, sebagai isyarat bahawa di belakang AS itu ada kekuatan lain.

Di atas piramid ada segitiga bergambar mata satu. Di atasnya ada tulisan Annuit Coeptis (semoga dia senang dengan projek ini). "Dia" yang dimaksud adalah si Mata Satu.Dibawahnya ada tulisan novus ordo seclorum (tahanan dunia baru). Maksudnya, umat seluruh dunia diharapkan sertai dalam projek tahanan dunia baru dan menerima kepimpinan si Mata Satu.

Novus Ordo Seclorum dari bahasa Yunani (New Order of the Ages) adalah kalimat lain dalam simbol Eye of Providence. Lambang ini jelas-jelas berbentuk Piramid Yahudi yang lebih popular diistilahkan dengan The All Seing Eyes Pyramid. Di atas puncak piramid itu, bertakhta All Seing Eyes, mata Dewa Horus, salah satu Dewa Utama dalam kepercayaan paganisme dan Kabbalah. Muhammad Isa Daud, seorang penulis Dialog dengan Jin Muslim, menulis dalam bukunya Dajjal akan Muncul dari Segitiga Bermuda. Konon, gambar mata dalam bingkai segitiga yang mengambang di atas piramid terpotong itu adalah simbol mata dajjal yang selalu mengawasi dunia melalui matanya, negara zionis: Amerika Syarikat.
Novus Ordo Seclorum (tahanan dunia baru). Maksudnya, umat seluruh dunia diharapkan masuk dalam projek tahanan dunia baru dan menerima kepimpinan si Mata Satu. Naudzubilla hi mindzalik...... Orang yang arif dengan hadis-hadis Rasulullah akan faham bahawa yang dimaksudkan si Mata Satu adalah Dajjal. Dajjal itu pula adalah makhluk sembahan bangsa Yahudi.

Di dasar piramid terdapat angka Romawi yang jika diterjemahkan ke dalam tulisan latin memiliki makna 1776, tahun kemerdekaan negara AS. Lapisan batu yang membentuk piramid ada 13 lapis yang menyimbolkan ke-13 suku Yahudi.
Tahun kemerdekaan Amerika Syarikat memang tahun 1776 atau dalam tulisan Romawi MDCCLXXVI. Namun menurut banyak Simbolog, angka Romawi tersebut sebenarnya mengandungi kode tersembunyi yang merujuk pada angka satanisme iaitu 666. Bagaimana membacanya?

Menurut mereka, dalam nilai jumlah besar, huruf 'M' tidak disertakan dan hanya merupakan 'penghias'. Yang tinggal hanya DCCLXXVI yaitu D = 500, C = 100, L = 50, X = 10, V = 5, dan I = 1.
Mari kita hitung: DC = 600, LX=60, dan VI=6, jadi 666. Mark of the Beast atau dalam bahasa pakar Alkitab juga disebut sebagai The Evil Trinity, Trinitas Iblis!. Inilah Amerika Syarikat.666 juga memiliki makna lain, iaitu "Anti Crist".

E Pluribus Unum Kalimat ini diambil dari bahasa Latin dan secara harafiah bermaksud: "Dari banyak menjadi satu". Menjadi satu, ini pun mengarah kepada yang bermata tunggal. Iaitu dajjal yang merupakan sembahan bangsa Yahudi. Yahudi bermaksud ingin menguasai dunia. Memusnahkan bangsa selain Yahudi, meletakkan ideologi mereka dalam dunia ini.
Salah satu ayat Talmud berbunyi:

"Hanya orang-orang Yahudi sahaja manusia, orang-orang bukan Yahudi bukanlah manusia, melainkan binatang." (Kerithuth 6b hal.78, Jebhammoth 61a) (bahkan lebih rendah daripada anjing )

"Orang-orang bukan-Yahudi diciptakan sebagai budak untuk melayani orang-orang Yahudi." (Midrasch Talpioth 225)

"Tanah orang bukan-Yahudi, kepunyaan orang Yahudi yang pertama kali menggunakannya." (Babba Bathra 54b)

"Setiap orang Yahudi boleh menggunakan kebohongan dan sumpah palsu untuk membawa seorang bukan-Yahudi kepada kejatuhan." (Babha Kama 113a)

"Pemilikan orang bukan-Yahudi seperti padang pasir yang tidak dimiliki; dan semua orang (setiap Yahudi) yang merampasnya, bermaksud telah memilikinya." (Talmud IV/3/54b)

Amerika Syarikat secara rasmi berdiri pada tahun 1776, memiliki Lambang Negara yang cukup unik kerana memiliki dua sisi. Satu sisi bergambar Burung Helang yang mengembangkan sayap dan kedua kakinya mencengkam anak panah dan daun zaitun.
Di atas kepala burung helang tersebut, ada sekumpulan bintang yang membentuk susunan Bintang David(Lambang Yahudi). Bila diperhati, lambang negara Amerika Syarikat ini dipenuhi dengan berbagai simbol yang seluruhnya mengarah kepada angka 13. Angka 13 sendiri sejak lama sudah dikenal dunia sebagai angka mistik yang penuh dengan pemujaan syaitan.
Selain sebagai angka syaitan, 13 juga boleh dianggap menyimbolkan 13 suku Israel, di mana suku ke-13 adalah Suku Benjamin yang terbuang. Atau 13 juga menyiratkan banyaknya jumlah tentera British di Amerika saat British masih berkuasa di benua itu. Apa pun, angka 13 ternyata banyak terdapat di lambang negara tersebut.

Inilah buktinya:
Sisi Burung Helang, angka 13 terdapat di:
• 13 bintang di atas kepala Helang membentuk Bintang David(Lambang Yahudi).
• 13 garis di perisai dekat burung.
• 13 daun zaitun di kaki kanan burung.
• 13 butir zaitun yang tersembul di sela-sela daun zaitun.
• 13 anak panah.
• 13 bulu di hujung anak panah.
• 13 X 9 titik yang mengitari Bintang David di atas kepala Helang.

Sisi Piramid Masonik, angka 13 terdapat di:
• 13 huruf yang membentuk kalimat 'Annuit Coeptis'
• 13 huruf yang membentuk kalimat 'E Pluribus Unum'
• 13 lapisan batu yang membentuk piramid.

Itulah Yahudi yang ingin menguasai dunia dengan menyatukan segala ideologi yang ada di dunia ini dengan ideologi bangsa Yahudi yang sembahannya adalah DAJJAL yang merupakan makhluk hermafrodit, mempunyai dua kelamin.
Seluruh tindak-tanduk Zionis-Israel mengacu pada ayat-ayat Talmudisme. Bahkan Texe Marrs, seorang penyiasat independen Amerika telah menelusuri garis darah Dinasti Bush selama enam tahun, menemukan bukti bahawa keluarga besar Bush, termasuk Presiden AS George Walker Bush, merupakan sebuah keluarga yang sangat rajin mempelajari Talmud.
"Dinasti Bush adalah dinasti Yahudi dan mereka menjadikan Talmud sebagai kitab sucinya. Adalah silap besar menyangka mereka sebagai keluarga Kristian. Mereka menunggangi kekristianan untuk menipu warga Kristian dunia. Padahal, mereka merupakan keluarga Talmudis yang taat, " kata Texe Marrs.

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin