Wanita paling rendah di dunia berasa gembira


HATICE KOCAMAN


ISTANBUL - Seorang gadis berusia 21 tahun, Hatice Kocaman menyatakan perasaan gembiranya selepas dinobatkan sebagai wanita paling rendah di dunia pada awal tahun ini, lapor sebuah akhbar semalam."Saya selalu berharap bahawa pada satu hari nanti, dunia akan mengiktiraf saya," katanya yang setinggi 71 sentimeter dan seberat 6.8 kilogram (kg).


Dia yang tinggal di kawasan terpencil. Kadirli di Turki berkata, semasa di zaman kanak-kanak, dia menjadi bahan gurauan rakan-rakan sekolah kerana ketinggiannya."Kini saya menjadi terkenal kerana saiz saya, Justeru, ia (menjadi terkenal) menjadikan saya berasa lebih tinggi,' katanya.
Dia tinggal bersama ibu bapanya, Ibrahim dan Hatun.Menurut ibu bapanya, anak mereka dilahirkan normal sehingga dia berusia setahun apabila ketinggiannya terbantut.Mereka menyatakan, doktor tidak dapat mengenal pasti punca ketinggian anak mereka terhenti. - Agensi


Sumber:Kosmo online

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin