Kisah 3 lelaki

Ada sorang lelaki bernama Ali yang sedang tekun bekerja di sebuah pejabat di ibukota, manakala isterinya yang cantik melepak duduk di rumah sebagai surirumah sepenuh masa . Tetiba, dia rasa macam isteri dia berlaku curang dengan dia. Tanpa memberitahu isterinya, dia terus balik ke apartmentnya di tingkat 10. Apabila sampai, dia terus masuk ke bilik dan ternampak isterinya sedang tidur lena di atas katil. Lega hatinya bila melihat tiada sesiapa di situ melainkan isterinya saja. Alang-alang dah balik rumah, dia pun terus buka selimut isterinya sambil kata "sayanggg.......". Tetapi kemudian terkejut beruk dia apabila mendapati isterinya dalam keadaan berbogel. Dengan marah yang meluap-luap, dia pun menyelongkar seluruh rumah mencari jantan keparat yang buat affair dengan isteri dia tu. Apabila sampai kat balkoni rumah, dia ternampak seorang lelaki tengah berlari dengan tergopoh-gapah dengan seluar panjang di bahu sambil mengenakan butang baju.

Dia pun apalagi, terus mengambil peti ais rumahnya yang besar lagi berat tu dan terus baling kat lelaki tersebut, terus dari tingkat 10 rumahnya. Disebabkan mengangkat peti sejuk yang berat tu, tangannya terseliuh. Tak dapat menahan kesakitan,dia pun pergi berjumpa doktor:-

Doktor : Ya boleh saya bantu ?
Ali : Tangan saya terseliuh sebab baling peti ais , tuan doktor.
Doktor : (dalam hati) x dak keja ka pi baling peti ais!
Kemudian datang pula seorang lelaki bernama Abu dengan kepala dan mukanya hampir pecah.
Doktor : MasyaAllah apa dah dah jadi pada awak?
Abu : Semalam saya pergi interview kerja, daripada 500 orang pemohon, saya seorang saja yang dapat kerja ni. Dengan perasaan gembira, saya telah berkata pada boss, "saya berjanji akan datang kerja awal petang besok!" Tapi kerana asyik menonton tv, saya terlupa dengan janji saya tu. Oleh kerana dah terlewat, saya terus lari ke perhentian bas dengan hanya pakai seluar pendek. Seluar panjang tak sempat pakai, letak atas bahu je sambil tangan mengenakan butang baju. Tiba-tiba saja MANGKUK AYuN MANA TAK TAU, TERUS BALING PETI AIS DARI TINGKAT 10 DAN TERUS KENA KEPALA SAYA NI !!!!!! Gitulah ceritanya tuan doktor.
Ali : ...................??

Kemudian datang lagi seorang lelaki. Dia ni lagi teruk! Siap kena ada org tolong tolak dia kat atas katil sambil dibalut dengan kain penuh satu badan.

Doktor : Astagfirullahhalazim... apa dah jadi ni ?!
Lelaki tersebut : Tuan doktor, saya ni sebenarnya orang jahat. Saya suka pergi ke rumah-rumah besar untuk merogol isteri-isteri yang tinggal berseorangan di rumah. Tadi, saya berjaya masuk ke sebuah rumah untuk merogol. Belum sempat buat projek, saya lihat suaminya balik. Saya pun apalagi, terus menyorok dalam peti ais rumah dia yang besar tu. Lepas tu ADA MANGKUK AYUN MANA TAK TAU, TERUS ANGKAT PETI AIS TU DAN TERUS BALING DARI TINGKAT 10!!!!!!!!!!!!!



MORAL CERITA : " Jangan beli peti ais besar "

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin