Cerekarama : " Aku tak bersalah ! "

Di suatu petang yang nyaman....sedang saya syok-syok tidur, tiba-tiba terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya.......





















kemudian, benda tu bergerak ke badan.......






















rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?....






















bila toleh.... rupanya si hijau, burung kecik yang tuan saya baru beli semalam.....






















saya suruh si hijau ni pergi main jauh-jauh, saya tak mau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk gile ni.....






















tapi dia tak mau, dan masih patuk-patuk saya.....





















lepas tu masih nak naik atas badan saya, berat jugak si hijau ni....





















tak lama kemudian, saya dengar dia tengah patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan handphone tuan saya......





















saya pun jerit" Oi!rosak nanti, tuan marah lah".... dia melawan pulak tu...






































masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu pulak....





















akibatnya saya dihukum tanpa dipanggil untuk membela diri....

























oh.... di manakah keadilan? hanya di Selangor saje kah?

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin