Pilih nombor hari lahir

1 . Pilih bulan korang lahir:

Januari-------Aku cinta
Februari------Aku gigit
Mac--------Aku belasah
April----------Aku peluk
Mei----------Aku sepak
Jun----------Aku terkentot depan
Julai-----------Aku menari dengan
Ogos--------Aku pergi dating dengan
September----Aku lambai dekat
Oktober-------Aku muntah depan
November-----Aku jerit dekat
Disember-----Aku terlanggar


2. Pilih hari (nombor) korang lahir:

1-------mak aku
2-------komputer aku
3-------kereta jiran aku
4-------kucing
5-------kerusi
6-------gangster
7-------henfon aku
8-------kawan baik aku
9-------cikgu
10-------semut
11-------pisang
12-------polis
13-------buku
14-------patung barbie
15-------lembu
16-------makcik aku
17-------radio
18-------tv
19-------makcik kantin
20-------kasut sekolah
21-------upin dan ipin
22-------Siti Nurhaliza
23-------tupai
24-------Christiano Ronaldo
25-------buku teks
26-------kawan aku
27-------unta
28-------meja
29-------orang gila
30-------taylor swift
31-------awek cun

3. Pilih warna baju yang kau pakai:

Putih---------sebab aku perasan cantik
Hitam---------sebab aku gila
Pink-----------sebab aku suka single
Merah-----------sebab mak aku suruh
Biru-----------sebab aku tak tahan
Hijau---------sebab aku baik hati
Ungu---------sebab aku semangat
Kelabu----------sebab bomoh suruh
Kuning--------sebab aku dalam pertandingan
Oren--------sebab aku sakit hati
Coklat---------sebab aku tak tentu arah
Lain-lain----------sebab aku fikir aku hebat

4. Sekarang korang cantumkan
Contoh: korang lahir bulan 24 haribulan Oktober dan suka warna kelabu. Oktober - Aku muntah depan
24 -
Christiano Ronaldo
Kelabu -
sebab bomoh suruh

= Aku muntah depan Christiano Ronaldo sebab bomoh suruh
ha..ha..ha..

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin